شرایط و مقررات مجموعه فروشگاهی اپیک سنتر شامل موارد زیر است و این قوانین ممکن است با گذر زمان دچار تغییرات شوند لذا مشتریان گرامی موظف اند همواره این قوانین را مطالعه کرده و ثبت سفارش آنها در وبسایت به منزله ی پذیرش آخرین نسخه از این قوانین میباشد.


1. مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل و پسورد اکانت) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر یا اشتباه به عهده ی خود مشتری خواهد بود..


 

2. این فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود


3. لطفا در خرید های خود نهایت دقت عمل را داشته باشید زیرا محصول فروخته شده تحت هیچ شرایطی قابل برگشت و یا تعویض نمیباشد.


4. در صورت وارد کردن اطلاعات نادرست (مانند اشتباه نوشتن پسورد اکانت و…) تمامی وجه پرداختی به کیف پول حساب کاربری مشتری برگشت داده خواهد شد و مشتری میتواند پس از اصلاح اطلاعات اکانت خود مجددا با استفاده از اعتبار کیف پول خود ثبت سفارش کند.


6. جهت احراز هویت برای بازگشت وجه به حساب بانکی باید تصویرکارتی که با آن خرید انجام داده اید را برای پشتیبانی فروشگاه ارسال کنید. (میتوانید جهت اطمینان روی تاریخ انقضا و سی وی وی 2 را بپوشانید ولی شماره ی کارت و نام دارنده ی کارت باید مشخص باشد.)


7. سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از مشتریان به وجود آید در مقالات سایت و کپشن محصولات توضیح داده شده اند. لذا مشتریان عزیز لطفا ابتدا محتوای محصول مورد نظر را مطالعه کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.


8. زمان فعالسازی سفارشات بین 30 دقیقه الی 5 ساعت کاری خواهد بود و سفارشات وی ای پی نیز در کمتر از 2 ساعت کاری تحویل داده خواهند شد. لذا خواهشمندیم مشتریان از تماس های بی مورد زود هنگام با تیم پشتیبانی پرهیز کنند.


9. در صورت فعال بودن تایید دومرحله ای اکانت (و یا مواردی که نیاز به وریفای شماره و … دارند) سفارش شما مسترد خواهد شد و تمام وجه پرداختی به کیف پول شما برگشت خواهد خورد تا پس از خاموش کردن تایید دومرحله ای مجددا ثبت سفارش کنید.


10. مشتریان گرامی موظف اند تا تمامی اطلاعات خود را نظیر شماره تلفن ثبت نامی در سایت . ایمیل . پسورد و… را نزد خود محفوظ نگهدارند. (تیم ما مسئولیتی را در قبال ورود اشخاص دیگر به حساب کاربری شما و سواستفاده از موجودی شما پذیرا نیست.)


11. هنگام مراجعه به واحد پشتیبانی لطفا از ارسال پیام های مکرر و بیهوده خودداری کنید. (توجه داشته باشید که پاسخگویی همواره از پیام های قدیمی تر آغاز میشود و ارسال هر پیام بیهوده شما را به انتهای لیست پاسخ دهی هدایت میکند.).


– کارت پرداختی شما باید به اسم خود سفارش دهنده باشد. (نام حساب کاربری شما و نام دارنده ی کارت باید یکی باشد).
در صورتی که از کارت والدین و یا دیگر اعضای خانواده ی خود استفاده میکنید باید با نام آنها حساب کاربری ساخته و تماماً با رضایت صاحب کارت خرید انجام دهید.
همچنین والدین عزیز تماماً مسئول حفظ و نگهداری حساب بانکی خود هستند زیرا محصولات فروخته شده در فروشگاه ما به هیچ عنوان قابل تعویض و یا بازگشت نیستند.